رادیو پرند: شهرگردی در فازهای 0 تا 7 شهر پرند

فصل دوم رادیو پرند از راه رسید و اولین اپیزود به گشت و گذار در فازهای 0 تا 7 شهر پرند اختصاص پیدا کرده است. شما ساکن کدام فاز پرند هستید؟

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، شهر جدید پرند با مساحت بیش از ۱۷ هزار هکتار، دارای ۷ فاز می‌باشد که دو کاربری مسکونی و صنعتی دارند. در این اپیوزد، ابتدا برای آشنایی کلی با فازهای هفتگانه، توضیحاتی در اختیار شما مخاطب عزیز قرار داده و سپس به صورت اختصاصی هر فاز را تحلیل کرده و امکانات رفاهی، مسکونی و انواع پروژه‌های آن را بررسی می‌کنیم.

رادیو پرند چیست؟

رادیو پرند، یک پادکست صمیمی از زبان مردم شهر پرند است که به راوی اتفاقات و اخبار روزمره است. ما در این پادکست تلاش می‌کنیم تا علاوه‌بر گزارش اخبار، به معرفی تاریخچه و پروژه‌های در دست اجرای پرند بپردازیم تا شهر خودتان را بهتر بشناسید و اگر قصد هرگونه سرمایه‌گذاری در آن را دارید، بتوانید با خیال راحت اقدام کنید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به این پست، اطلاعات بیشتری درباره فازهای شهر پرند و همچنین چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در آن به دست بیاورید. و جهت دسترسی به آرشیو رادیو پرند، به شنوتو، اسپاتیفای و آپارات مراجعه نمایید. نظرات و پرسش‌هایتان درباره شرایط سرمایه گذاری در شهر پرند را با ما در میان بگذارید.

اشتراک‌گذاری

ما را دنبال کنید