دانشنامه: معرفی شرکت کیسون

در راستای آشنایی بیشتر با شهر جدید پرند، قصد داریم مجموعه دانشنامه‌ای از شرکت‌های پروژه‌ساز در فازهای گوناگون شهر پرند در اختیار شما قرار دهیم. حالا در بخش دوم دانشنامه پرند، شما را با شرکت کیسون آشنا خواهیم کرد.

 

تاریخچه آغاز به کار

شرکت کیسون در مرداد ماه سال 1354 به عنوان شرکت سهامی خاص در بخش خصوصی تاسیس شد. در سال 1383 ساختار حقوقی آن از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت و مرحله جدیدی را برای تبدیل ساختار شرکت به هدلینگ آغاز کرد.

پروژه‌های انجام شده

شرکت کیسون در کنار فعالیت گسترده در زمینه پروژه‌های ساختمانی از گذشته تا به امروز پروژه‌های گوناگونی را در ایران و خارج از کشور پیاده‌سازی کرده است. بلاروس، هندوستان، الجزایر، عمان، گینه استوایی، سودان، کشورهای حوزه خلیج فارس، قرقیزستان، قزاقستان و ونزوئلا از جمله کشورهایی هستند که جهت اجرای پروژه‌های بزرگ خود به شرکت کیسون اعتماد نموده‌اند.

 

هیئت مدیره

پروژه انبوه‌سازی شرکت کیسون در شهر جدید پرند

پروژه انبوه‌سازی شرکت کیسون در فاز 6 پرند و در 10 زون ساخته شده است. این پروژه توسط پیمانکار ترکیه‌ای و زیر نظر شرکت عمران پرند ساخته شده است. این پروژه بزرگ مسکونی دارای 16,080 واحد مسکونی و یکی از گسترده‌ترین پروژه‌های مسکونی ایران می‌باشد.

ساختمان‌های پروژه کیسون شهر پرند کاملا از بتن یکپارچه ساخته شده که سبب می‌شود تا این سازه‌ها از استحکام و مقاومت بالایی در برابر زلزله‌های شدید برخوردار شوند.

شرکت کیسون همچنین در فاز 0 به صورت تعاونی‌ساز پروژه‌های مسکونی را اجرا کرده است. لازم به ذکر است واحدهای مسکونی فاز 0 ساخته شده توسط این شرکت، شرایط کیفی مناسب‌تری نسبت به پروژه‌های مسکن مهر فاز 6 دارند.

زون‌های مختلف پروژه کیسون در شهر پرند

پروژه مسکن مهر پرند شرکت کیسون در فاز 6 شامل 10 زون می‌باشد که ساخت زون‌های ده‌گانه به اتمام رسیده است. اما نکته مهم این است که تنها زون‌های 3، 4، 5، 6، 7 و 8 به طور کامل تحویل متقاضیان گردیده و سایر زون‌ها شامل 1، 2، 9 و 10 در حال تحویل می‌باشند.

 

تعداد اتاق‌ها در واحدهای پروژه مسکن مهر کیسون

این پروژه در فاز 6 پرند، 4 طبقه (+ همکف) دارد و دارای آسانسور می‌باشد. هر طبقه شامل 4 واحد دو خوابه، 2 واحد سه خوابه و 2 واحد تک خواب می‌شود.

وضعیت آسانسور و پارکینگ در پروژه کیسون شهر پرند

تمام آپارتمان‌های پروژه کیسون در فاز 6 شهر پرند دارای یک آسانسور نفربر می‌باشد. همچنین این آپارتمان‌‌ها دارای 2 ورودی مجزا برای هر بلوک و راه پله‌های عریض می‌باشند. تمامی بلوک‌ها در اطراف خود دارای دوربین مداربسته و فاقد پارکینگ مسقف می‌باشند.

 

گالری تصاویر پروژه کیسون

اشتراک‌گذاری

ما را دنبال کنید