نهضت ملی مسکن

۴۵۶۰ واحد نهضت ملی مسکن در پرند افتتاح خواهد شد

فهرست مطالب

میر محمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، در حاشیه نخستین اجلاس سالانه شورای مسکن، از افتتاح پروژه‌های بزرگ‌مقیاس نهضت ملی مسکن در شهرستان رباط کریم پرده برداشت. این پروژه‌ها، که به عنوان نمونه‌های برجسته‌ای از تعهد دولت به توسعه پایدار شناخته می‌شوند، قرار است در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه، در مراسمی با حضور رییس جمهور، به ثمر بنشینند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، با اشاره به اینکه این پروژه‌ها که نمادی از تلاش‌های مستمر برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان هستند، اعلام کرد که بیش از ۴ هزار و ۵۶۰ واحد مسکونی در شهر جدید پرند و در سراسر شهرستان رباط کریم، آماده افتتاح می‌باشند. این پروژه‌ها که به عنوان منطقه پایلوت در نظر گرفته شده‌اند، قطعاً الگویی برای طرح‌های آتی در سراسر کشور خواهند بود.

غراوی در تشریح جزئیات افتتاح‌های ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور رییس جمهور عنوان کرد: به تفکیک ۲ هزار و ۷۶۰ واحد مسکن ملی در پرند و یکهزار و ۸۰۰ واحد نیز در نقاط مختلف رباط کریم افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرد که این تنها آغازی برای سلسله‌ای از افتتاح‌های ماهیانه پروژه نهضت ملی مسکن است که تا پایان نیمه اول سال جاری ادامه خواهد داشت. وی تاکید کرد که این پروژه‌ها به زودی در دسترس متقاضیان قرار خواهند گرفت.

در پاسخ به سؤالات در مورد قیمت‌گذاری، معاون استاندار تأکید کرد که قیمت‌های مسکن ملی بر اساس مصوبات موجود ثابت مانده و هیچ افزایشی در قیمت‌ها مشاهده نشده است. این امر نشان‌دهنده تعهد دولت به حفظ استطاعت مالی شهروندان در دستیابی به مسکن است.

 


 

منبع: مهر

روزنامه پرند منتشر شد!

مطالعه اخبار به روز شهر جدید پرند در قالب روزنامه و استفاده همزمان از امکانات فضای مجازی

فصل دوم رادیو پرند

فصل دوم پادکست “رادیو پرند” به معرفی فازهای هفت‌گانه شهر پرند می‌پردازد. این پادکست را با هم بشنویم.

اشتراک‌گذاری
نظر شما چیست؟
guest
0 گفتگو
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین خبر
پرطرفدارترین مطالب
شرکت کیسون
دانشنامه
دانشنامه: معرفی شرکت کیسون

در راستای آشنایی بیشتر با شهر جدید پرند، قصد داریم مجموعه دانشنامه‌ای از شرکت‌های پروژه‌ساز در فازهای گوناگون شهر پرند