شهردار جدید پرند

بلاتکلیفی شهردار جدید پرند / صدور حکم مهندس پایدار تا انتهای فروردین

فهرست مطالب

معاونت عمرانی استانداری تهران اعلام کرد که حکم تعیین مهندس پایدار به عنوان شهردار جدید پرند تا انتهای ماه جاری قطعی خواهد شد. مهندس غراوی، ضمن اشاره به تصویب انتخاب مهندس پایدار از سوی هیئت حل اختلاف، توضیح داد که فرآیند صدور حکم وی به مرحله اجرایی رسیده است.

او تأکید کرد که این حکم تا پایان ماه به اتمام خواهد رسید و در پاسخ به سؤالات در مورد تأخیر در صدور حکم، علی‌رغم تأیید هیئت حل اختلاف، اظهار داشت که هیچ مانعی وجود ندارد و تنها مراحل قانونی در حال انجام است. به گفته مهندس رحمتی، مدیرکل دفتر شهری استانداری، انتظار می‌رود که حکم مهندس پایدار در روزهای نزدیک صادر شود.

تأخیر بیست روزه در صدور حکم شهرداری، نارضایتی شهروندان و برخی از اعضای شورای شهر پرند را به همراه داشته است. این افراد، تأخیر را به منزله نادیده گرفتن حقوق شهروندان پرند و نماینده انتخابی‌شان تلقی می‌کنند. علاوه بر این، شایعاتی در مورد تلاش‌های پشت پرده برای جلوگیری از صدور حکم و معرفی گزینه‌های دیگر برای سمت شهردار پرند شنیده می‌شود.

دلیل دقیق این تأخیر هنوز مشخص نیست؛ این در حالی است که از زمان معرفی سرپرست شهرداری پرند 7 ما می‌گذرد اما هنوز سر و سامان نگرفته است. اما انتظار می‌رود که استانداری تهران با افزایش شفافیت، به دغدغه‌های مردم و اعضای شورای شهر پرند پاسخ گوید. در نهایت، باید منتظر ماند تا مشخص شود که آیا حکم مهندس پایدار تا پایان ماه جاری صادر می‌شود یا خیر.

سوابق مهندس پایدار

رحمت اله پایدار سابقه حضور و ریاست در کمیسیون عمران و بودجه شورای شهر پرند را داشته است. او همچنین در مدت زمان حضورش در شهرداری پرند، سابقه مدیریت مستقیم فاز ۳ شهر پرند را برعهده داشته است. با انتخاب مهندس پایدار، شهروندان از او انتظاراتی مانند گسترش آبادانی، بهبود کیفیت آسفالت خیابان‌ها، روشنایی خیابان‌های فازهای جدیدتر و… را دارند.

 


 

منبع: اختصاصی ویکی پرند

روزنامه پرند منتشر شد!

مطالعه اخبار به روز شهر جدید پرند در قالب روزنامه و استفاده همزمان از امکانات فضای مجازی

فصل دوم رادیو پرند

فصل دوم پادکست “رادیو پرند” به معرفی فازهای هفت‌گانه شهر پرند می‌پردازد. این پادکست را با هم بشنویم.

اشتراک‌گذاری
نظر شما چیست؟
guest
0 گفتگو
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین خبر
پرطرفدارترین مطالب
شرکت کیسون
دانشنامه
دانشنامه: معرفی شرکت کیسون

در راستای آشنایی بیشتر با شهر جدید پرند، قصد داریم مجموعه دانشنامه‌ای از شرکت‌های پروژه‌ساز در فازهای گوناگون شهر پرند