آگهی دیوار

دیوار از قیمت‌گذاری پویا برای آگهی‌ها در سال جدید خبر داد

فهرست مطالب

پلتفرم دیوار، در راستای ارتقاء سطح خدمات و عدالت در تعرفه‌ها، اعلام می‌دارد که با آغاز سال ۱۴۰۳، نظام نوینی از “قیمت‌گذاری پویا” را به اجرا درخواهد آورد. این رویکرد جدید، که با توجه به میزان تورم تنظیم شده است، به منظور ایجاد تعادل و انصاف بیشتر در هزینه‌های آگهی‌دهندگان بر اساس خدمات متنوعی که دریافت می‌کنند، پیاده‌سازی خواهد شد.

با پیاده‌سازی این سیستم قیمت‌گذاری پویا، انتظار می‌رود که کیفیت کلی آگهی‌های منتشر شده در دیوار بهبود یابد. این شیوه، با کاهش چشمگیر آگهی‌های تکراری، نادرست و فاقد صحت، به افزایش دقت و اعتبار آگهی‌ها کمک خواهد کرد.

در گزارش جدید دیوار، اعلام شده است که از بین ۵۳ میلیون کاربر فعال سالیانه، حدود ۲۲ میلیون نفر به عنوان آگهی‌دهنده فعالیت می‌کنند. از این تعداد، ۷۵ درصد آگهی‌های خود را به صورت کاملاً رایگان منتشر می‌سازند. در حالی که ۲۰ درصد دیگر از ترکیبی از خدمات رایگان و پولی بهره می‌برند، تنها ۵ درصد از آگهی‌دهندگان هستند که برای تمامی آگهی‌های خود هزینه پرداخت می‌کنند.

دیوار، با هدف دسترسی آزاد و فراگیر برای تمامی کاربران و ارائه خدماتی با کیفیت و برابر، تعهد خود را به این اصول مجدداً تأکید می‌کند. با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کنونی، دیوار برای سال ۱۴۰۳ هیچ افزایش قیمتی در خدمات خود برای کاربران، از جمله آن دسته از کاربرانی که دارای پنل‌های کسب‌وکاری هستند، اعمال نخواهد کرد. این گروه از کاربران به این شرح هستند:

  • همهٔ آگهی‌های کاربران فعال در ۶ استان سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی و گلستان که براساس شاخص‌های اقتصادی و آمارهای رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استان‌های کم‌برخوردار کشور معرفی شده‌اند.
  • در دسته‌ٔ خودرو، همهٔ آگهی‌های شامل برند-مدل‌هایی با میانگین قیمت ۱۸۰ میلیون‌ تومان. (در حال حاضر بیش از ۳۷ درصد آگهی‌های سواری و وانت در دیوار، دارای میانگین قیمت ۱۸۰ میلیون تومان هستند)
  • در دستهٔ املاک تهران، همهٔ آگهی‌های ملک در منطقه‌های ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰.

پلتفرم دیوار به کاربران خود این امکان را می‌دهد که سالانه دست‌کم ۷۰ آگهی را در دسته‌بندی‌های متنوع به صورت رایگان منتشر کنند. این سیاست با هدف پاسخگویی به نیازهای کاربران شخصی و تسهیل استفاده آن‌ها از خدمات دیوار تدوین شده است، که نتیجه آن استفاده رایگان بیش از ۷۵ درصد کاربران از این سرویس است.

قیمت آگهی خودرو در دیوار

طرح “قیمت‌گذاری پویا” که دیوار برای کاربران کسب‌وکاری خود در نظر گرفته است، هزینه‌های انتشار آگهی را در دسته‌هایی مانند املاک و خودرو، بر اساس ارزش واقعی ملک یا خودروی آگهی‌شده، به صورت متغیر تعیین می‌کند. در این راستا، کمترین هزینه ثبت آگهی خودرو معادل 54,000 تومان تعیین شده است، در حالی که بیشترین هزینه ثبت آگهی در این دسته، که تنها شامل ۲ درصد از کل آگهی‌ها می‌شود، به 290,000 تومان می‌رسد. این بیشترین قیمت برای آگهی‌های خودروهای لوکس با میانگین قیمتی بیش از 4,000,000,000 تومان در نظر گرفته شده است.

قیمت آگهی ملک در دیوار

دیوار، با هدف تسهیل فعالیت‌های تجاری کاربران، نرخ‌های آگهی ملک را با دقت تنظیم کرده است. کمترین هزینه برای ثبت آگهی ملک 60,000 تومان در نظر گرفته شده، در حالی که بالاترین نرخ برای آگهی‌های ملک در مناطق برجسته تهران، مانند منطقه ۱، به 220,000 تومان می‌رسد. این نرخ برای ملک‌هایی با میانگین ارزش بیش از 40,000,000,000 تومان اعمال می‌شود و تنها ۳.۷ درصد از کل آگهی‌های آپارتمان‌های مسکونی تهران را شامل می‌شود.
قیمت‌گذاری پویا“، که به عنوان یکی از اصول اساسی دیوار برای ارائه خدمات منصفانه و با کیفیت به کاربران پیاده‌سازی شده است، همچنان بر این باور استوار است که همه کاربران باید بتوانند از خدمات دیوار به نحوی عادلانه و برابر بهره‌مند شوند. در همین راستا، مانند سال‌های گذشته، بیش از ۹۰ درصد آگهی‌های منتشر شده توسط کاربران در شهرهای کمتر برخوردار از ۱۹ استان کشور، کاملاً رایگان بوده و دیوار در تلاش است تا این رویکرد را در سال‌های آتی نیز ادامه دهد.

 


 

منبع: اتاق خبر دیوار

روزنامه پرند منتشر شد!

مطالعه اخبار به روز شهر جدید پرند در قالب روزنامه و استفاده همزمان از امکانات فضای مجازی

فصل دوم رادیو پرند

فصل دوم پادکست “رادیو پرند” به معرفی فازهای هفت‌گانه شهر پرند می‌پردازد. این پادکست را با هم بشنویم.

اشتراک‌گذاری
نظر شما چیست؟
guest
0 گفتگو
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین خبر
پرطرفدارترین مطالب
شرکت کیسون
دانشنامه
دانشنامه: معرفی شرکت کیسون

در راستای آشنایی بیشتر با شهر جدید پرند، قصد داریم مجموعه دانشنامه‌ای از شرکت‌های پروژه‌ساز در فازهای گوناگون شهر پرند