امتیاز مسکن ملی

فصل جدید پلمپ مشاورین املاک پرند با خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

فهرست مطالب

رئیس نظارت بر مکان‌های عمومی در شهر رباط کریم گفت: پلیس اماکن در دور جدیدی از برخوردهای خود، مشاورین املاکی را که از قوانین سرپیچی می‌کنند شناسایی و محل کار آنها را پلمپ کرد. دلیل این اقدام، خرید و فروش امتیاز مسکن ملی است که خلاف قوانین می‌باشد.

به گزارش این خبر، پرند که به خاطر داشتن شرایط مناسب یکی از نقاط اصلی ساخت واحدهای مسکن ملی است، متأسفانه شاهد تخلفات برخی از مشاوران املاک پرند است که به دلیل وضعیت نامساعد بازار مسکن، به فعالیت‌های غیرقانونی در زمینه خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌پردازند.

 


بیشتر بخوانید: پلمب ۲۵۰۰ بنگاه املاک غیر مجاز در کشور


 

امتیازهای مسکن ملی نمی‌توانند خرید و فروش شوند چون خریداران هیچ ضمانتی برای مالکیت ندارند و یکی از مشکلات این است که واحد به خریدار تحویل داده نمی‌شود و اگر متقاضی اولیه در مراحل بعدی از بین برود، یا از معامله انکار کند، یا فوت کند، هیچ پولی به خریدار برنمی‌گردد.

به دلیل اینکه این موضوع قبلا به املاکی ها اعلام شده بود تا هیچ بهانه‌ای نداشته باشند، پلیس اماکن روز گذشته ۳ دفتر املاک خاطی در پرند را شناسایی و پلمپ کرد و اگر در بازرسی‌های آتی تخلفات مشابهی مشاهده شود، بدون ملاحظه پلمپ خواهند شد.

عواقب خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

پیش از این نیز رئیس مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز طرح حمایتی مسکن در هر نوع آن گفت: خرید و فروش غیرقانونی مسکن‌های حمایتی دولت از جمله مسکن مهر موجب مشکلات قانونی در دریافت انشعابات می‌شود و اکنون در شهرهای جدید برخی خریداران در حالی که شبکه آب و برق وجود دارد اما مالک ثبت شده، برای دریافت آن مراجعه نمی‌کند.

روزنامه پرند منتشر شد!

مطالعه اخبار به روز شهر جدید پرند در قالب روزنامه و استفاده همزمان از امکانات فضای مجازی

فصل دوم رادیو پرند

فصل دوم پادکست “رادیو پرند” به معرفی فازهای هفت‌گانه شهر پرند می‌پردازد. این پادکست را با هم بشنویم.

اشتراک‌گذاری
نظر شما چیست؟
guest
0 گفتگو
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین خبر
پرطرفدارترین مطالب
شرکت کیسون
دانشنامه
دانشنامه: معرفی شرکت کیسون

در راستای آشنایی بیشتر با شهر جدید پرند، قصد داریم مجموعه دانشنامه‌ای از شرکت‌های پروژه‌ساز در فازهای گوناگون شهر پرند