مسکن مهر پرند

۱۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند در پیچ و خم مشکلات حقوقی

فهرست مطالب

شرکت عمران شهر جدید پرند اعلام کرد که تنها ۱۳۰۰ واحد از مسکن مهر پرند مانده که بیشترشان متعلق به تعاونی‌ها هستند و دچار معضلات قانونی شده‌اند. این شرکت از اقداماتی برای حل این مسائل و بازگرداندن ۵۰۰ واحد از این مجموعه به فرآیند ساخت و تحویل خبر داد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند، آرش صیادی، وضعیت واحدهای مسکن مهر پرند را شرح داد و گفت: براساس آمارهای موجود، حدود ۱۳۰۰ واحد از این پروژه هنوز به دلیل مشکلات حقوقی تکمیل نشده‌اند.

شرح وضعیت مسکن مهر پرند

وی در ادامه گفت که فقط ۱۳۰۰ واحد از مسکن مهر پرند را نتوانسته است تحویل بدهد که اکثر آنها مربوط به تعاونی‌هایی هستند که با مشکلات قانونی روبرو شده‌اند. این شرکت از انجام اقداماتی برای حل این مشکلات و بازگرداندن ۵۰۰ واحد از این مجموعه به مراحل ساخت و تحویل خبر داد.

او افزود: طبق آمارهای بررسی شده، حدود ۱۳۰۰ واحد از این پروژه به خاطر مشکلات حقوقی ناتمام مانده‌اند. از این تعداد، ۵۰۰ واحد قابلیت رفع توقیف و تکمیل و تحویل به متقاضیان را دارند که این شرکت سعی می‌کند تا با حل مشکلات حقوقی آنها، آنها را به فرآیند ساخت و تحویل مسکن برگرداند.

 


رادیو پرند: مسکن مهر زیر ذره بین


 

در طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی تحویل 95 هزار واحد مسکن مهر انجام شده بود. این شرکت گفت که تا به حال 94 هزار واحد از این پروژه را تکمیل و به متقاضیان تحویل داده است و دولت سیزدهم نیز در حال رفع مشکلات حقوقی ۱۳۰۰ واحد باقیمانده است تا آنها را نیز به مرحله تکمیل و تحویل برساند.

 


 

منبع: ایران جیب

روزنامه پرند منتشر شد!

مطالعه اخبار به روز شهر جدید پرند در قالب روزنامه و استفاده همزمان از امکانات فضای مجازی

فصل دوم رادیو پرند

فصل دوم پادکست “رادیو پرند” به معرفی فازهای هفت‌گانه شهر پرند می‌پردازد. این پادکست را با هم بشنویم.

اشتراک‌گذاری
نظر شما چیست؟
guest
0 گفتگو
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین خبر
پرطرفدارترین مطالب
شرکت کیسون
دانشنامه
دانشنامه: معرفی شرکت کیسون

در راستای آشنایی بیشتر با شهر جدید پرند، قصد داریم مجموعه دانشنامه‌ای از شرکت‌های پروژه‌ساز در فازهای گوناگون شهر پرند