ایستگاه مترو پرند

سخنگوی دولت: ایستگاه مترو پرند در نهم آذر ماه افتتاح خواهد شد

فهرست مطالب

در نشست خبری صبح امروز (سه‌شنبه، ۷ آذرماه)‌، سخنگوی دولت علی بهادری جهرمی اعلام کرد که طرح ایستگاه مترو پرند که از ۱۸ سال پیش شروع شده بود، تا پایان این هفته به بهره‌برداری می‌رسد. وی گفت که تست گرم این خط با موفقیت انجام شده است و نیم میلیون نفر از ساکنان پرند می‌توانند از آن استفاده کنند.

البته بعد از پوچ شدن وعده این افتتاح تاریخی در هفته دولت، بمباران خبری راه‌اندازی ایستگاه مترو پرند در اوایل مهر ماه سال جاری با حضور رئیس جمهور، توسط رسانه‌های حکومتی صورت گرفت. این در حالی بود که حتی بابت این مراسم با رئیس جمهور هیچگونه هماهنگی صورت نگرفته بود و وی بی خبر بود.

حال که کمتر از دو روز تا خاموش شدن چراغ وعده بعدی فاصله داریم، باید منتظر ماند و دید که آیا حرف‌های بهادری جهرمی واگعی است یا خیر!

از فاز 2 فرودگاه امام خمینی چه خبر؟

سخنگوی دولت علی بهادری جهرمی در نشست خبری امروز (سه‌شنبه، ۷ آذرماه)‌ از شروع پروژه‌ی فاز ۲ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این پروژه با همکاری ایران و چین و با سرمایه‌گذاری حدود ۲و نیم میلیارد یورویی در مدت ۵ سال اجرا می‌شود. وی افزود که رایزنی‌های لازم برای این پروژه در سفرهای اخیر رئیس جمهور و معاون اول به چین صورت گرفته است.

 


بیشتر بخوانید: عملیات عمرانی احداث فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی آغاز شد


 

بهادری جهرمی همچنین گفت: فاز اول این فرودگاه توانایی جابه‌جایی ۱۰ تا ۱۵ میلیون نفر مسافر را داشت ولی فاز دوم به تنهایی ۳۵ میلیون نفر مسافر را جابه‌جا خواهد کرد. وی تاکید کرد که فاز دوم این فرودگاه با استانداردهای بین‌المللی و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها ساخته خواهد شد.

 


 

منبع: اختصاصی ویکی پرند | فارس

روزنامه پرند منتشر شد!

مطالعه اخبار به روز شهر جدید پرند در قالب روزنامه و استفاده همزمان از امکانات فضای مجازی

فصل دوم رادیو پرند

فصل دوم پادکست “رادیو پرند” به معرفی فازهای هفت‌گانه شهر پرند می‌پردازد. این پادکست را با هم بشنویم.

اشتراک‌گذاری
نظر شما چیست؟
guest
0 گفتگو
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین خبر
پرطرفدارترین مطالب
شرکت کیسون
دانشنامه
دانشنامه: معرفی شرکت کیسون

در راستای آشنایی بیشتر با شهر جدید پرند، قصد داریم مجموعه دانشنامه‌ای از شرکت‌های پروژه‌ساز در فازهای گوناگون شهر پرند